wtorek, 24 maja 2011

Kich!


Moja żona dziś kichnęła-
Ale jak się tym przejęła!

Wraz z kichnięciem tym nie lada,
Spadła na nią trwoga blada.

„Julek wcale się nie rusza!
Zakichałam nam Juliusza!”
Rzecze żona przerażona
Przewidując Julka zgona.

Prędko żonie mojej przeczę:
„Ja coś czuję!”- do niej rzeczę,
Dotykając jej balona.
Lecz się żony nie przekona.

„Julku obudź się kochany,
Kopnij prędko brzucha mamy!”
Lecz nasz synek na rozkazy
Dość niechętnie daje razy.

Żona wcale mnie nie słucha,
Że ja czuję wibro-brzucha,
Aż, gdy płakać chyba chciała,
Wnet dziecina kopa dała!

Taka przemoc z wnętrza brzucha,
Mamę prędko udobrucha.
Koniec strachu i paniki:
Czuć dokładnie smyka bryki.

Męża się nie liczy zdanie,
Że on ciągle czuł brykanie.
Musi się przekonać sama,
Nasza panikara-mama.

A kichnięcie niebezpieczne,
Tylko Julka ogłuszyło.
Nie dla niego życie wieczne:
Wszystko dobrze się skończyło.

7 komentarzy:

  1. Julek Was tak tylko sprawdza :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przewrażliwienie u mamy,
    ach, skąd my to znamy? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. I kolejny blog do czytania - doba zubożała o kolejne chwile snu! Ech! Będę pochłaniać efekty poszczenia!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Julek sprawdza naszą czujność
    Oraz wyobraźni bujność.
    Każdy wokół niego skacze,
    Więc jak może być inaczej?

    OdpowiedzUsuń
  5. A nasz Morgan nie inaczej:
    W brzuchu ciągle tylko skacze!
    Łokciem, piąstką oraz piętką
    Kopie tuż pod moją nerką.

    Zamiast zwinąć się w kłębuszek
    Ciągle kopie w mamy brzuszek
    Zamiast grzecznie iść już spać,
    Wciąż o sobie daje znać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobrze: bij Morganie!
    Mamie Twej się nic nie stanie!
    Na Dzień Matki coś od Ciebie:
    Zaprezentuj mamie siebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. 44 year old Geologist II Rycca Ashburne, hailing from Winona enjoys watching movies like Chapayev and Candle making. Took a trip to Gusuku Sites and Related Properties of the Kingdom of Ryukyu and drives a Mirage. zrodlo imp

    OdpowiedzUsuń