niedziela, 29 maja 2011

Skangurzenie.


Wciąż zaprząta moją głowę
Zagadnienie porodowe.
Mianowicie: jak to będzie
Gdy nasz Julek już przybędzie.

Nie, nie myślę o pieluchach,
Smoczkach i do noska gruchach,
Mam na myśli taką chwilę,
Gdy, przez czasu nie wiem ile,
Będzie rodzić się łożysko
Oraz szyć się będzie wszystko.

Wtedy będę miał zadanie,
Nie wiem, czym gotowy na nie!
To doniosłe wydarzenie
Ma swą nazwę: kangurzenie.

Mam wziąć Julka na swą klatkę
By zastąpić dziecku matkę.
Ponoć jemu to pomoże.
Lecz co ze mną? O mój Boże!

Tak się składa, że me sutki
Mają loncik bardzo krótki
I łaskoczą jak cholera!
Pokarm też z nich nie wyziera!

A co, jeśli wściekły Julek,
Będzie płakał- i w ogóle?
Jak ja sobie z tym poradzę?
Pod poduszkę go nie wsadzę!

Ale, chociaż panikuję,
To wspaniale się z tym czuję,
Że przez ten jedyny moment,
Będę mógł zastąpić żonę.

Raz, że trochę jej pomogę,
(Chociaż to sam zrobić mogę)
Dwa, że go przywitam w świecie,
Tak po męsku, sami wiecie.
;)

8 komentarzy:

  1. Nosz toż radę dasz Kochany,
    Jul już w Tobie zakochany!
    Swoje ciałko w Ciebie wściubi
    Tuląc brzuch Twój tak jak lubi.
    Ślepka wlepi w Twoje oczy
    I Cię minka zauroczy.
    Bo nasz Synek już tam kuma
    Kim jest Tatuś, NASZA DUMA!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam dac rymowany ale nie dam, ot co!
    Teksty i grafiki rewelacyjne:)
    Mam pewien pomysł na projekt - ale to jak będą jakieś konkrety to napisze:)
    odezwijcie się Drogie Blogowe Małżeństwo Julkowe do mnie na maila - racjooleq@gmail.com to powiem wszystko co wiem!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Julka Tato, przyznać muszę
    bardzo masz wrażliwą duszę.
    Cóż to może być trudnego
    wziąć na ręce Malutkiego?

    Pilnuj tylko swoje sutki
    bo to może mieć złe skutki
    Gdy Cię Julek nagle złapie
    I zobaczy, że nie kapie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie mi się wpisujecie,
    Jak mnie wzruszyć dobrze wiecie.
    Aż się robię całkiem miękki.
    No po prostu wielkie dzięki!
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie niesamowicie, Tato Julkowy,
    niech inne nawet opcje nie przychodzą Ci do głowy!;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla Aguli
    Co Amelkę już swą tuli!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hahaha
    komentarze rymowane,
    to nie dla mnie drogie panie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super Tato, jak facet - wszystko bierz "na klatę",tekścik świetny!

    OdpowiedzUsuń