piątek, 24 czerwca 2011

Pokójul.


Jak wiadomo, własne dziecię,
Najpiękniejsze jest na świecie.
Więc się tatuś dwoi, troi,
By miał piękny swój pokoik.

By miał ślicznie i przytulnie,
Czyli fajnie, tak ogólnie.
By mu było tam u siebie
Swojsko, miło: niczym w niebie.

Bardzo gładko idzie praca,
Bo gdy tata z pracy wraca,
Mama obiad ugotuje
I narzędzia przygotuje…

Potem poda śrubokręcik,
Może nawet śrubkę wkręci,
Lecz ważniejsze jest wskazanie
Gdzie kolejne jest zadanie.

Ja bym nie wpadł, że prócz łóżka
Jeszcze ważna jest poduszka,
Dywan z Yeti dla Juliuszka
Oraz lampion jak wydmuszka.

Mnie nie przyszłoby do głowy,
By mu wziąć abażur nowy,
Poprzestawiać pokój cały.
Ale efekt jest wspaniały!

Ma więc żona dryg do tego,
By z pokoju zwyczajnego
Stworzyć wnętrze wprost bajkowe
Juliuszowe, jednym słowem.

Więc wyrazy ślę uznania
Dla mej żony w tych tu zdaniach.
Tylko jedno mam pytanie:
Czy to koniec już kochanie?
;)

11 komentarzy:

  1. A my szafę dziś składamy
    I choć jeden pokój mamy,
    też robimy kącik mały
    Dla Morgana doskonały

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle zachwycający obrazek i rymowanka!
    Nie podobała mi się tylko ta długa przerwa...;-)
    Wicie gniazda...to dopiero początek :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. @Mamaeli
    Piszesz tak, bo nie widziałaś naszego kota ;P.
    (Kot ten to nicpoń- niecnota)

    @clatite
    I my jeden pokój mamy,
    Dosyć ciasno więc mieszkamy.
    Ale co tam: radę damy!

    @Agula
    Bez obawy już wróciłem:
    Wszystkie gwoździe w ścianę wbiłem,
    No i gniazdko nam uwiłem.
    Oraz nowy wiersz spłodziłem. :]
    Wkrótce go opublikuję-
    Niech go Emka zilustruje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie :)
    Pokój Lucyferka zostawiam mężowi do zrobienia. Długo o nim dyskutowaliśmy, mierzyliśmy ale wykonanie lepiej aby było jego od A do Z. Niech też ma trochę frajdy z robienia jego pokoju :D
    Projektów mu trochę pozbierałam, niech się inspiruje.
    http://lucyferkiem.blogspot.com/2011/03/bardzo-znany-ale-mao-kto-pamieta-o.html
    http://lucyferkiem.blogspot.com/2011/05/pokoj-dla-dziecka.html

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja co dzień zaglądałam,
    nowej notki wciąż szukałam.
    Wreszcie mamy piękny wierszyk,
    nie ostatni i nie pierwszy.
    My talentów zazdrościmy
    ale z Wami się cieszymy.
    Okruszkowy kącik też już czeka
    Tylko Okruch nieco zwleka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten tata jest na pewno z innej planety... na ziemi takich mezczyzn nie ma :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle twój wiersz mnie oczarował :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkim pięknie Wam dziękuję
    No i wierszyk prezentuję!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem przypadkiem tu trafiła, jestem zauroczona.

    OdpowiedzUsuń